piątek, 26 września 2014

Jesienny beż


Witam jesiennie.

Dziś słońca jak na lekarstwo, niebo zasnute chmurami,  tylko co jakiś czas, na krótkie chwile wychodzi słoneczko. Łapiąc te ulotne, słońcem opromienione momenty, postanowiłam obfocić szal  w kolorze jesiennego beżu.
 Włóczka to cudowna, mięciutka Rozetti Nida.
 Sklad; 80% akryl, 10% mohair, 10% angora .
Kolor nr 153-20. Piękny, subtelny beż . 
Wymiary szala  : 156 cm./75 cm .
Wzór jednolity, ażurowy, zaczerpnięty z gazetki Sandra Dzianiny 3/2006.

To rzadkość u mnie, bym dziergała jednolitym ażurem i nic nie kombinowała, ale ten wzór, wielokrotnie już przeze mnie wykorzystywany w robótkach , chciałam mieć właśnie w tym szalu.Szal jest milusi i miękko otula.
Zdjęcia w domu i w plenerze, ponieważ chciałam, by jak najwierniej uchwycić kolor włóczki.
Zapraszam.





















 Poniżej lewa strona szala.
Nie będę go blokować, ponieważ  podobają mi się wypukłości wzoru.













Oby słoneczko jesienne jak najczęściej przyświecało i rozjaśniało szarość dni, czego sobie i Wam serdecznie życzę . Wspaniałego weekendu w otoczeniu jesiennych robótek.!

14 komentarzy:

  1. Piękny szal zrobiłaś na początek jesieni. Wzór szala bardzo ładny zarówno po prawej, jak i po lewej stronie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Właśnie z myślą o jesieni dziergałam ten szal. Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  2. Jest śliczny wzór wygląda pięknie i na prawej stronie jak i na lewej.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że szal się spodobał, a wzór rzeczywiście świetny jest po obu stronach. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Szal jest śliczny. Uwielbiam takie ażury, kolor też szlachetny:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Ja też uwielbiam takie ażury. Pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  4. Piękne wykonanie :) Również serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego, co najlepsze w NL.

      Usuń
  5. Niektóre ażury są tak doskonałe, że nie potrzebują bordiur - zwłaszcza tak starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za uznanie i miły komentarz. Witam na moim blogu. Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  6. Szal uroczy w sam raz na jesienne pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.Miłej niedzieli.

      Usuń
  7. Cudny szal :-) Piękny wzór i kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń