piątek, 24 stycznia 2014

Biel i czerń

Serdecznie witam.
 Mrozik niemiłosierny w ten piątkowy poranek. Dziś u mnie kontastowo. Będzie coś z bieli i coś z czerni. Mam do pokazania chustę wydzierganą z niezwykle miłej włóczki z dodatkiem akrylu. Ponieważ nie miałam banderolki , nie znam nazwy włóczki. W większości dziergałam znanym ażurkiem kwiatowym -to ja go tak określam- zaś wykończyłam według własnej fantazji. Zapraszam.














Chustę szybciutko się dziergało .Wyszła dość obszerna i świetnie otulająca.

Dla kontrastu prezentuję czarną, delikatną, ażurową tunikę. Wykonałam ją z cienkiej bawełny o nazwie Virginia. Ażur mój ulubiony, nieco zmodyfikowany. Tunika jest bezszwowa po bokach, zaś z przodu , na całej długości ma imitację zapinania z rzędem ozdobnych guziczków. Brzegi wykończyłam szydełkiem.
Myślę, że może świetnie spisać się na wieczorowe, karnawałowe wyjście.









 



Dziękuję za niezwykle miłe komentarze pod poprzednim postem. Gorąco pozdrawiam stałych Obserwatorow i serdecznie witam nowe Osoby zainteresowane tym, co tworzę.
Spokojnego wypoczynku i wytchnienia w otoczeniu robótek Wam życzę!
Trzymajcie się cieplutko!

10 komentarzy:

  1. Chusta jest śliczna. Pięknie komponujesz wzory. Wykończenie świetne. Doskonale wpasowane w główny wzór chusty. Tunika jest bardzo ładna. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna chusta :-) Przepiękny wzór wymyśliłaś. Bardzo mi się podoba.
    Tunika idealna!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich prac.Ślicznie dziergasz.Chusta i tunika pięknie zrobione.Mam Virginię i muszę coś zrobić.Podaj na jakich drutach robiłaś.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tę śliczną chustę bez żadnego schematu robiłaś? Pięknie przechodzi drobny ażur w bordiurę. Tunika też fajna, ładny ażur i rozszerza się tak jak trzeba, więc na pewno zgrabnie wygląda na osobie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I chusta i tunika śliczna, starannie wydziergana.
    W chuście bardzo mi się podoba przejście wzorów i oczywiście kolor.
    Tunika wygląda jakby była z lejącej włóczki,- dziergana tym wzorem będzie ładnie dopasowywać się do figury.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa pod adresem chusty i tuniki. Chustę dziergałam bez żadnego schematu, jak każdą rzecz , którą wykonałam. Obie prace dziergałam na drutach 4,5. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna tunika ale czemu uważasz virginię za cienką?? jest dość sobie:)) zrobiłam w 2012 latem bluzką i mam jeszcze 4 motki malinowej i???nie wiem co zrobić
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. W ażurku Virginia sprawia wrażenie cieńszej i delikatniejszej. Z malinowej nitki możesz wydziergać tunikę czy sukienkę na cieplejsze chwile w roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i chusta i tunika :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń