niedziela, 19 października 2014

Jesienne Cappuccino

Witam cieplutko w słoneczną, ale bardzo wietrzną, jesienną niedzielę.

 Dzisiaj zapraszam na  coś, co kojarzy mi się bardzo z kawusią. Jest to taka nietypowa, dziergana  kawusia , a powstała z trzech odcieni włóczki Rozetti Nida . Według mnie połączenie beżu, ecru i bieli tworzy ciekawy zestaw. Mając trzy kolory  milutkiej Nidy pofantazjowałam.
 Jesienne Cappuccino to gorące mleko z kremowa pianką, przesycone smakiem kawy.
Podczas dziergania chusty - otulacza, wplatałam wymyślane motywy gałązek i liści. Dwa największe ażurowe motywy liści, na beżowym tle są identyczne, a wszystkie pozostałe -  zróżnicowane. Bardzo przyjemnie się dziergało z tej włóczki.Uwielbiam ją.
Chusta jest obszerna, niezwykle milusia i cieplutka. Zaszalałam ze zdjęciami w promieniach jesiennego słońca i w domu.
 Zapraszam na Jesienne Cappuccino.
































Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam ilością zdjęć. Chciałam uwidocznić wszystkie motywy ażurowe, które podpowiedziała mi wyobrażnia.
Pięknej, słonecznej niedzieli Wam życzę !

6 komentarzy:

  1. i teraz jesień może przychodzić, z taką chustą zimna i ponura na pewno nie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu. Rzeczywiście chusta pięknie otula, więc umili jesienny czas i ogrzeje w jesienne szarugi.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Cudo! Przepiękna chusta :-) Podoba mi się w niej wszystko - doskonałe kolory i śliczne listki. Jest po prostu doskonała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czyta się taki komentarz. Pięknie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękne wykonanie, chustka idealna na jesień !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chusta idealnie wpisuje się w klimat jesieni. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń