środa, 9 lipca 2014

W klimacie zieleni

Witam w ten nieco chłodniejszy, lipcowy wieczór.

Letnie dni i wieczory nie sprzyjają moim szczerym chęciom wykończenia zaczętych robótek. Tak mam i nie staram się tego na siłę zmienić, sporadycznie sięgam po druty. Koszyk wypełniony zaczętymi dziergadełkami skusił mnie jednak do wymęczenia zielonej chusty z mieszanki wełny i akrylu nieznanej mi dziś nazwy.
Niemal identyczną dziergałam dawno, dawno ...Wzór i kolor znalazł uznanie, wiec starałam się go powtórzyć. Chusta nie jest jeszcze zblokowana, ale wczoraj już pokusiłam się o jej fotki w plenerze.
Zapraszam choć efektownie to ona się jeszcze nie prezentuje.





Pozostając w klimacie zieleni zapraszam w otoczenie mojego oczka wodnego.Uwielbiam takie letnie ujęcia ogrodu, choć marzy mi się jego urozmaicenie i upiększenie.















Pozdrawiam serdecznie i niezapomnianych zapachów lata Wam życzę.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna chusta, delikatna, twarzowa zieleń i ciekawy wzór, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wczorajszego wieczoru przydałaby się taka chusta :)
    Bardzo ładny wzór.
    Oczko wodne i jego okolice śliczne, ja bym dodała kilka roślinek wodnych, ale przyznam, że zupełnie się na tym nie znam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta :-) Bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądała po blokowaniu. Kolor cudny.
    Oczko wodne - rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta super i jest w ślicznym kolorze. U mnie ten kolor też będzie za chwilę na drutach lub szydełku-jeszcze nie wiem.
    Ogród uroczy;- też bym dodała trochę roślinek lub innych żyjątek do wody.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie tylko leżeć i podziwiać i chusta wspaniała i ten kolorek cudny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wiem, oczko byłoby piękne, gdyby obfitowało w roślinki wodne, niestety większość z nich nie przetrwała. Mam nadzieję, że jeszcze je wzbogacę i znów na tafli wodnej będą unosić się kwiaty. Cieszy mnie Wasz zachwyt nad chustą i to zasługa jej kolorku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja odbiegnę od głównego tematu.

    Widzę zmiany :) Przydałoby się wypełnić wodną przestrzeń zdecydowanie większą liczbą drobnych otoczaków, co do roślin, nie potrzeba ich aż tylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wzorki. Kwiaty i oczko tylko podziwiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń