czwartek, 20 listopada 2014

BAZAREK RĘKODZIEŁA I RÓŻNOŚCI

Witam serdecznie w ten strasznie zimny, listopadowy wieczór.

Mam przyjemność zaprosić Wszystkich odwiedzających mnie w nowe progi drugiego bloga.
Zapraszam Was na BAZAREK RĘKODZIEŁA I RÓŻNOŚCI
Stworzyłam go z myślą o sprzedaży mojego rękodzieła oraz innych rzeczy, które być może znajdą zainteresowanie  i nabywcę. Postaram się rozszerzać asortyment Bazarku, tak by moja oferta była ciekawa i urozmaicona.
Gorąco zapraszam.
www.bazarekrekodziela.blogspot.com
Pozdrawiam Was cieplutko.

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z bazarkiem i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bazarek dopiero raczkuje, ale mam nadzieję, że wkrótce rozszerzę ofertę. Cieplutko pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. O que nos faz amigos é essa capacidade de sermos muitos, mesmo quando somos dois.
    Pe. Fábio de Melo
    Obrigada querida pela amizade carinhosa!
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń