niedziela, 27 grudnia 2015

W ATMOSFERZE ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA I NOWEGO ROKU

W świątecznej atmosferze tkwimy .... JUŻ PACHNIE NOWYM ROKIEM .
Dla mnie to były CUDOWNE ŚWIĘTA....WYMARZONE ...
Mimo, że dziś przychodzę z życzeniami są one z głębi serca.

WIELU PIĘKNYCH CHWIL I WZRUSZEŃ WAM ŻYCZĘ W OTOCZENIU BLISKICH SERCU OSÓB ORAZ WESELSZEGO I SZCZĘŚLIWSZEGO OD MINIONEGO NOWEGO ROKU 2016 ABYŚCIE CZULI WSPARCIE DOBRYCH ANIOŁÓW ....





























W tym ŚWIĄTECZNO - NOWOROCZNYM klimacie mojego domu pozdrawiam Was serdecznie.

10 komentarzy:

  1. I ja życzę wszystkiego najlepszego .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - cudownych chwil w tym nadchodzącym Nowym Roku :-)
    I moje Święta w tym roku były doskonałe :-) Oby jak najwięcej takich chwil - czego sobie i Tobie życzę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i oby nasze życzenia się w pełni ziściły w tym Nowym Roku dla nas i naszych Bliskich.Gorąco pozdrawiam w tę mrożną niedzielę.

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2016 oraz wiele pomysłów w kreowaniu swojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie życzę spełnienia się w pasji i więcej czasu na tę pasję.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Dziękuję za piękne życzenia Jolu. Atmosferę bardzo ciepłą wyczarowałaś, nawet salaterka ma świąteczny motyw. Niech Ci Nowy Rok przyniesie wszystko, co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się,by atmosfera Świąt przepełniała mój dom.Iwonko wzajemnie wszystkiego co niesie szczęście .Pozdrawiam zimowo.

      Usuń
  5. Prześliczna choinka a na niej wspaniałe ozdoby :)
    Pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe życzenia i słowa.Pozdrawiam z zaśnieżonego otoczenia mojego domu.

      Usuń