wtorek, 5 listopada 2013

Koralikowa prostota i ażurowe kombinacje na drutach

Witam serdecznie. Pokażę inne z moich najprostszych bransoletek. Prosta forma w przebogatej kolorystyce. Wykonanie jak zwykle z koralików TOHO w różnych rozmiarach i kształtach. Jeśli macie chwilkę- zapraszam.












Muszę przyznać, że najlepszym relaksem dla mnie i lekarstwem na stres jest wymyślanie wzorów podczas dziergania. Efekt nie zawsze wychodzi taki jak sobie wymarzyłam. Oceńcie sami.
Ta spódnica wydziergana została z bielutkiej bawełny Virginia. Pasek wykombinowałam z nieco innego odcienia bieli, gdyż brakło mi Virginii. Spódnica zszywana jest na bokach. Miałam mega zabawę ze wzorem. Kolorystyka zdjęć szaleje :)





Wymyśliłam sobie, że zrobię innym sposobem chustę z czarnej bawełny Virginii. Ażur to oczywiście improwizacja. Chusta jeszcze nie była blokowana.


Kolejną rzeczą, którą chcę Wam zaprezentować jest chusta trójkątna. Powstała z mieszanki z dodatkiem akrylu. Jest bardzo milutka i obszerna. Oczywiście jeszcze jej nie zblokowałam, ale fotki już są.




Dziękuję pięknie za odwiedziny na moim blogu. Pozdrawiam cieplutko. Będzie mi bardzo miło jak zostawicie ślad swojej obecności. Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Robisz piekną bizuterię , ale te chusty są doskonałe , bardzo podoba mi sie biała , ale czarna to mistrzostwo!,że tez nie pomylą Ci sie ściegi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi bardzo.Szczerze mówiąc jestem raczej krytyczna wobec wykonanych przez siebie prac, myślę, że mogło wyjść lepiej.Ściegi często wymyślam i czasami błądzę. Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pracochłonne masz hobby Jolu, zarówno "drutowanie" jak i "koralikowanie" wymagają precyzji, staranności i czasu. Ja jestem z natury bardzo niecierpliwa, wszystko chcę zrobić "na już" ;) Tym bardziej podziwiam Twoje robótki, szczególnie chusty - są przepiękne :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze podziwiam Twoje śliczne,pomysłowe prace i jestem o dziwo strasznie niecierpliwa.Może w tym tkwi tajemnica tworzenia.Miło mi za Twe ciepłe słowa pod moim adresem.Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  4. Śliczne bransoletki !Jestem u Ciebie po raz pierwszy,ale pewnie nie ostatni.Wzory dziergadeł są boskie,pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.Zapraszam do częstych odwiedzin .Ja .chętnie podpatruję i podziwiam Twoje prace.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń