poniedziałek, 28 października 2013

Róże i fantazje

Dobry wieczór!
Odważyłam się na bardziej pracochłonny projekt własnego pomysłu z motywem róż. Muszę jeszcze dopracować przestrzenne wykonanie bransoletek. Oto efekt:




Wykonałam ją z perłowych i czerwonych koralików TOHO 8o. Przyznam, że świetnie się bawiłam, choć to mega pożeracz czasu. Zapięcie skromne z motywem serduszka w kolorze miedzi.
Postanowiłam troszkę pofantazjować w kolejnej pracy. Tak zrodziła się mleczno złota ozdoba dłoni. Wykonana z koralików TOHO8. Ostatnio tylko takimi operuję. Zapięcie w kolorze brązu kolorystycznie zgrało się z całością.









Urzekły mnie pastelowe odcienie koralików TOHO8.W połączeniu z perłowymi miętowe koraliki wydają się subtelniejsze. Oto miętusek z zapięciem w kolorze ciemnego srebra.






    Bardzo dziękuję Moim Pierwszym Obserwatorom, cieszy mnie każdy komentarz pozostawiony pod moimi wpisami.Serdecznie pozdrawiam.Miłego jesiennego tworzenia Wszystkim pasjonatkom rękodzieła życzę. 



1 komentarz: