sobota, 23 maja 2015

Urok haftu krzyżykowego

Witam w kolejną majową sobotę.

Słoneczko ani na moment nie wyjrzy, wiatr zimny i przenikliwy...
Praca w ogródku zaliczona, sprzątanie domu także....
Jedynie  robótki czekają na natchnienie...
Ale nie o tym ten post....
Dziś chcę się pochwalić moją ostatnią zdobyczą za grosze.
 Dosłownie za grosze.
Od dawna podziwiam haft krzyżykowy.
Zdobycz oczywiście tą techniką jest wykonana.
Jest to obraz z urokliwym bukietem.
Kwiaty kojarzą mi się z magnoliami.
Urzekała mnie stonowana kolorystyka.








 Obraz wzbogacił moją mini kolekcję . Poniżej martwa natura. Lubię takie klimaty.






Pochwalę się też uroczymi prezentami, które kiedyś miałam przyjemność otrzymać.
 Też wykonane są haftem krzyżykowym. Tak prezentuje się uroczy woreczek zapachowy z motywem biedronki.


I jeszcze śliczny obrazek z motywem różanym.


Wybaczcie.
Przy okazji chwalenia się najnowszą zdobyczą, musiałam inne rzeczy techniką haftu krzyżykowego (niestety nie przeze mnie) wykonane - pokazać.


Słonecznego i beztroskiego weekendu Wam życzę.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i miły komentarz na moim blogu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń