niedziela, 3 maja 2015

Wymarzony obrus.

Witajcie w piękną , słoneczną niedzielę majową. 

Maj rozkwita kwieciem , a moja ostatnio upatrzona i zdobyta perełka to serweta urocza jak kwiat.
 Jak mogłam jej nie kupić , skoro oczami wyobrażni widziałam ją jako wymarzony obrus na mój mały stolik kawowy.
Wiem , wypadałoby chwalić się swoimi pracami, ale ja podziwiam także dzieła innych rąk eksponowane na targach staroci. Oto mój wymarzony obrus wykonany z białej, cieniutkiej nitki. Średnica-108 cm.















Zapraszam na jabłecznik i kawusię.








Pozwoliłam sobie na więcej zdjęć, ponieważ to mój ulubiony obrus.

Słonecznego majówkowego popołudnia Wam życzę.

6 komentarzy:

  1. Uroczy obrusik, nie dziwię się, że go kupiłaś. To jeden z tych wzorów, co nieskomplikowany, a cudny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrus :) Jakby wpadł w moje ręce też pewnie bym go kupiła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny obrus :-) Przepiękny wzór - idealnie pasuje do Twojego stolika :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny obrus!!! Wspaniale się prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    podziwiam bardzo.
    Mam prosbę ogromną bardzo chciałabym kupić 2 chusty estońskie dla nieco wyrośniętych (5 i 10lat)dziewczynek do chrztu,jako szatki.Bardzo proszę o sygnał a oddzwonię nr tel.514772727.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za miłe komentarze. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń