sobota, 19 października 2013

Moje pierwsze prezentacje

Witam!
Za oknem jesień mieniąca się paletą barw, a u mnie soczysta, wiosenna zieleń ażurowej chusty. Chusta ma wymiary 160 cm x 85 cm. Włóczka to akryl, dość trudna do blokowania, ale mnie to nie przeszkadza. Wykonałam ją mieszanką wzorów. Inwencja własna.




Mam także słoneczny akcent na szare jesienne dni. To chusta w pięknym, żółtym kolorze. Chusta ma wymiary 190 cm x 95 cm. Włóczka to bawełna. Dziergałam ją wg własnego pomysłu. Dominuje wzór liści. Ażur wykończeniowy chusty to kombinacja wzorów.




Chciałabym zaprezentować także szal w kolorze białym, zwiewny niczym mgiełka. Ma on wymiary 185 cm x 75 cm. Szal może być ciekawym dopełnieniem kreacji. Wykonałam go z  cieńkiej tureckiej włóczki. Niestety nie pamiętam nazwy włóczki.





Miło mi będzie jeśli pozostawicie komentarze pod moim wpisem.
Pozdrawiam pierwszych moich obserwatorów.
Jola

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem najpiękniejsza jest chusta o barwie ciepłej żółci.
    Wachlarz słonecznych liści tworzy wyrazisty, kobiecy wzór.
    Chusta ta może stanowić elegancki dodatek w jakże ciepłej kolorystyce do płaszczyka jesiennego :).

    BRAWO dla Pasjonatki Dziergania, prywatnie Mojej Mamy, za poczucie smaku oraz kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe prace. Podajesz informacje, że tak z głowy bez konkretnych schematów robisz te cudeńka, podziwiam. Mam pytanko czy blokujesz swoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam . Dziękuję za miłe słowa. Oczywiście myślę sobie, że fajnie byłoby coś stworzyć wg schematu. Kiedy zacznę cokolwiek dziergać, zaraz mnie ponosi fantazja. Szczerze powiem, że to jest dla mnie przyjemne w dzierganiu, że nie myślę o żadnym schemacie. Wtedy wypoczywam i tak powstają moje prace. Wprowadzam zawsze coś od siebie i nie zawsze blokuję swoje prace. Lubię surowość niektórych wzorków i ich wypukłości. Pozdrawiam.Jola

      Usuń