poniedziałek, 13 stycznia 2014

Liliowa tunika

Witam gorąco w sobotni wieczór. Na wstępie pragnę bardzo Was przeprosić za zaistniałą wczoraj sytuację. GOOGLE zmieniło sposób wrzucania zdjęć i stąd wynikł problem z widocznością fotek . Mam nadzieję, że już jest wszystko w porządku, a niedogodność związana z brakiem zdjęć, już nie będzie mieć miejsca. Ponieważ wczoraj miałam wychodne, nie wiedziałam, że mam coraz więcej komentarzy o problemie, więc dziś zareagowałam i przepraszam raz jeszcze. Zapraszam do obejrzenia poprzednich
wpisów i bardzo proszę o komentarze czy zdjęcia są  już widoczne.
Korzystam z wolnej chwili i wstawiam fotki ażurowej tuniki w delikatnym, liliowym kolorze. Dziś stwierdziłam , że dobrze jest mieć kilka zaczętych robótek. Jak je wykańczam , to jednocześnie mam kilka nowych prac. Wykorzystałam efektowną perłowo-liliową włóczkę z mojego koszyka z motkami. Ponieważ  miałam troszkę za mało włóczki, tunika ma ramiączka i wykończenie z białej bawełny o nazwie Virginia. Całość ma jednakowy ażur i jest zszywana po bokach. Można ją bardziej wykorzystać na cieplejsze dni, chociaż to kwestia upodobań.















Zdjęcia wykonywane w słonecznym kąciku, niestety nie ukazują delikatnego, liliowego kolorku. Zapewniam, że jest on uroczy . Dzianina jest lejąca i miękko się układa.
Gorąco Was pozdrawiam i będę bardzo wdzięczna za każde Wasze słowo.
Miłego sobotniego wieczoru i weny twórczej życzę wszystkim pasjonatkom Rękodzieła!

12 komentarzy:

  1. Teraz wszystkie zdjęcia widać jak na dłoni.
    Zarówno sukienka z poprzedniego wpisu jak i ta liliowa tunika wyglądają wspaniale. Takie tuniki mają jeszcze jedną zaletę można je nosić o każdej porze roku.
    Uwielbiam włóczki z połyskiem, bo super się prezentują we wzorach ażurowych, zwykle wykonane z nich dzianiny pięknie się dopasowują do figury.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że zdjęcia są widoczne. Dziękuję za miłe słowa.Też lubię szczególnie włóczki z połyskiem, robótki są wtedy efektowniejsze.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Cudowna tunika :-) Piękne ażury.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Śliczna tunika - w pięknym ażurku :)))
    Dziś już wszystkie bluzeczki popodziwiałam są cudne - Jolu to tylko lata już wypatrujesz :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa. Beatko lubię długie, zimowe wieczory, które mają swoisty urok i można się oddać pasji. Któż jednak nie tęskni za latem i lekkimi ciuszkami? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzór. Bardzo pracochłonna praca. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna tunika - cudownie będzie się prezentowała na letnim, opalonym ciele :). Kiedyś też sporo dziergałam na drutach, ale teraz niestety brak czasu (i chyba też chęci) spowodował, że zapomniałam , jaką to mi sprawiało przyjemność :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie serdecznie.Tak pastelowe kolory pięknie prezentują się na opalonym ciele. Zachęcam do powrotu do dziergania. Dla mnie to lek na stres. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń