sobota, 4 stycznia 2014

Szlachetna szarość


Witam serdecznie. Ukończyłam robótkę z milutkiej mieszanki moheru z angorą w ulubionym, uniwersalnym kolorze -szarości. Zawsze szarość kojarzy mi się z estetyką, klasyką i elegancją. Chusta to całkowita improwizacja ażurowa. Jest ciepluteńka i dość obszerna, więc można się swobodnie nią otulić.
























Dość trudno uchwycić tę szarość aparatem, ale najlepiej ten kolor ujmuje poniższe zdjęcie.







Przyznaję, lubię szarość we wszystkich jej odcieniach, ale tylko tę szarość w modzie. Nie przepadam za szarością w krajobrazie, kiedy natura ma smutny, przygnębiający wyraz. Może dla obudzenia Królowej Śniegu, zacznę coś dziergać z białej niteczki?
Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.

13 komentarzy:

  1. Rewelacja, akurat teraz mi zimno to otuliłabym się taką od razu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka i pięknie się prezentuje
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała chusta :-) Rewelacyjny kolor i wzór. CUDO!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna chusta ! Pozdrawiam serdecznie ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tak miłe opinie na temat tej chusty. Cieszę się, że powiększa się Gronko Moich Miłych Obserwatorów. Serdecznie witam Bea S i zapraszam w moje skromne, blogowe progi. Gorąco Was WSZYSTKIE pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna chusta i tak się zastanawiałam patrząc na pierwsze zdjęcia co to za szarość - a to aparat takie psikusy płata ;) Też lubię szarości :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi powitać w Gronie Obserwatorów i dziękuję za komentowanie moich prac. Pozdrawiam bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ta chusta bardziej przypomina pelerynkę, ale ślicznie ją zrobiłaś i to najważniejsze, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście chusta półkolista przypomina pelerynkę. Dziękuję za odwiedzinki . Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa. Pięknie połączyłaś wzory. Śliczny kolor. Tylko się wtulić. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo czytając taki komentarz. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  11. Kolor bardzo uniwersalny. Ślicznie ta chusta wygląda , -ciekawy ażurek.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak szarość to kolor, który świetnie się komponuje. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń