czwartek, 30 stycznia 2014

Estonka i nuta zieleni


Witam przy aromacie pysznej, porannej kawusi.

W moich zimowych robótkach króluje biel. Bawię się nadal  cieniutką nitką Kristina Tex Nevada Soft w kolorze śnieżnej bieli.
Oto kolejna chusta estońska. Wzór większej części chusty to motyw liści, a bordiura, jak zwykle wymyślana w trakcie dziergania chusty. Nigdy nie wiem, jaką pracę zobaczę w końcowym efekcie, gdyż nie mam nigdy żadnego schematu. Całość dopiero widzę przy blokowaniu. Być może to dziwne, ale tak jest.
Chusta jest niezwykle delikatna i milusia w dotyku.

















Aby choć troszkę zmniejszyć pozostałości włóczek, wydziergałam ażurkową bluzeczkę na ramiączkach. Włóczka to bawełna Sonata w kolorze świeżej zieleni. To kolor niezwykle przyjemny i pożądany dla oka w zimowe miesiące. Wzór oczywiście wymyślany w trakcie powstawania bluzeczki. To taka mała nutka zieleni wśród bieli, która przeważa w ostatnich postach. Bluzeczkę wykończyłam szydełkiem.
Taki przód sobie wymyśliłam.












   Na poniższym zdjęciu kolorek jest najbardziej zbliżony do rzeczywistego.
   




 

Teraz tył bluzeczki, nieco skromniejszy, jednolity ażur.








Kończąc tym zielonym akcentem, pozdrawiam Wszystkich cieplutko, dziękując za komentowanie tego, co dla Was prezentuję. Miłych zimowych chwil z ulubionymi robótkami Wam życzę!





6 komentarzy:

  1. Same cuda pokazujesz. Jak zwykle biel w Twoim wydaniu bardzo mnie zachwyca. Widzę w Tobie pokrewną duszę która tworzy w danej chwili i nie wie do końca co wyjdzie. Ja tez tak mam. Czasami w związku z tym mam kłopot, gdy ktoś chce taką samą rzecz a ja niezbyt pamiętam jak to powstawało. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ażury ☺ Urocza chusta i piękna bluzeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe śliczności :)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  4. Biel należy do moich ulubionych kolorów. Twoja ażurowa biała chusta jest śliczna i taka delikatna.
    Zielona bluzeczka też mi się podoba tym bardziej , że zrobiona z bardzo przyjemnej bawełnianej ,,sonaty,,.Z tej włóczki wydziergałam sobie kiedyś kilka rzeczy na lato i jestem z nich zadowolona.
    Ciepło pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta chusta taka delikatna jak piórko, bluzeczka też bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa w komentarzach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń